donderdag 8 mei 2014

Rokjesdag

Weet je, mama?
Ik heb helemaal geen gehaakte rokjes
voor de lente.
Wil je eentje voor mij haken?

Samen zoekende op het net,
kwamen we bij haar terecht.
De dame koos haar eigen kleuren,
want die passen mooi bij mijn leggings, mama.
En gaf me nog een opdracht mee:
Graag voor Pasen klaar!
Ja mevrouw, zei ik
en boog nederig...

Ik haakte en haakte
tot in de nachtelijke uren.
En klokslag 12 uur veranderden
de bolletjes Drops Paris
in een gehaakt rokje.
De dame en ik zijn erg blij met het eindresultaat!

Ik reeg nog een smal stukje elastiek door de boord,
zodat het rokje niet over de damelijke billen
naar beneden zakt.

In actie tijdens het paaseieren zoeken bij opi en omi

De dame en ik kregen ook nog post.
Morgen meer daarover.

Ik wens jullie een hele fijne dag!!

4 opmerkingen:

  1. Die dame boft met zulk geweldig getalenteerd personeel hahaha!
    Wat staat het haar goed zeg....
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig geworden, geniet ervan nu wil ze die rokjes nog aan over een paar jaar moet ze niets meer van hebben, jammer genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!! wat een prachtig rokje - heel knap van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk rokje heb je gemaakt.
    Het staat haar ook erg leuk!
    Ben zelf nu ook met rokjes bezig.
    4 dezelfde alleen in andere kleuren en maten ben nu al nummer 2 bezig.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk!! Een reactie!! Gauw typen, dan kan ik gaan lezen...