woensdag 3 september 2014

Vacation part two

En toen was het wederom weer een poosje stil hier.
De tijd wordt inmiddels alweer
opgeslurpt door school.
Daar gaat veel tijd in zitten omdat ik
voorlopig samen werk met een invaller
en 1 dag meer werk tot februari.
En op mijn 'vrije' dagen ligt daar het huishouden
te loeren, hangt er een baby aan mijn been (letterlijk)
en probeer ik dan ook daadwerkelijk
nog wat met dat huishouden te doen.


Stel je er niet teveel bij voor,
ik ben niet bepaald het huishoudelijke type.
Maar zelfs blogjes lezen en creatieve dingen lukken even niet.
Daar baal ik dan wel weer van.
Aan de ideeën ligt het niet,
wel aan het slaap tekort.
Oorzaak?
Dit heerlijke schepseltje

Tis een fase
Ik weet het!
(wel een lange dan...)

Wel wat creatiefs gedaan hoor!
Voor mijn lieve duo die mama werd van een prachtige zoon,
maakte ik een shirtje en een hoes voor het
aankleedkussen.



Verder genoten we nog een weekje
van de 2 neven die kwamen logeren




En werkten we met z'n 2tjes hard aan ons
tweede huisje, die we vlak voor de zomervakantie
op de kop tikten.

Binnenkort de before, klus en after foto's!

Fijne week allemaal!!
(ik ga pitten)



4 opmerkingen:

  1. Zo hee, wat een gaaf cadeau heb je gemaakt, echt heel knap!
    Jullie oven moet wel heul vies zijn afgemeten aan de blijheid van je kind ;-), hahaha! Maar da's natuurlijk veel gezonder dan andersom, een blije oven en een vies kind...(?!).
    Ben benieuwd naar de klusfoto's van jullie vakantie optrekje...
    Slaaplekker en liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de tekst over de "good" moms meteen naar mijn vriendinnen ge-appt. Wat heerlijk dat jullie een tweede huisje hebben gekocht!

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge zeg, volgens mij zie ik hierboven best een heleboel productie en gezelligheid! Wat een mooi cadeau zeg! En een inderdaad: een heerlijk schepseltje! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt! Enne.. Hier plakt de vloer ook...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk!! Een reactie!! Gauw typen, dan kan ik gaan lezen...