donderdag 24 maart 2016

About a boy..

..and his shirt.

Eindelijk eens iets voor een jongen gemaakt!
De zoon van mijn vriendin
zag het allemaal maar aan.
Ieder jaar kregen zijn zus en zijn nichtje
voor hun verjaardag
een rok of een jurk.
Net wat de dames wensten.

Hoog tijd dat 'tante Dien' eens wat voor hem ging maken.
Hij wilde een blouse.
Welja, meteen maar iets moeilijks.
Nog nooit gedaan, een blouse naaien.
Stond wel op mijn lijstje.
En de stof had ik ook al.
Een stoere jongensstof met paardjes.
Het patroon vond ik in de Victor Maison.

Ik heb nog nooit zo vaak iets uitgehaald
bij een naaiwerk.
Puur omdat ik te snel wilde
wanneer begin ik nou eens op tijd aan iets
Maar uiteindelijk was ik aardig tevreden met het resultaat.
(niet met de kwaliteit van de foto's overigens...)


Nog een leuke robot applicatie strijken op het ene t-shirt en
een monster flocken op het andere t-shirt.


Echte maatjes!


And the boy??


Stof: eigen voorraad
Patroon: Victor Maison sept/okt 2015









1 opmerking:

  1. Wauw wat gaaf; knapperd! Lijkt me supermoeilijk.... Maar zo'n lief neefje kun je inderdaad niet overslaan hè? Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk!! Een reactie!! Gauw typen, dan kan ik gaan lezen...