donderdag 10 december 2015

The world...

Bijna een jaar geleden postte ik mijn laatste bericht.
Toen lag er sneeuw.
Nu is het over een paar weekjes Kerst
en is het buiten alles behalve koud.

Het is bijzonder wat er in de wereld gebeurd
met het klimaat..
met de mensen..
Ik vind het vooral verdrietig
jammer ook..
Soms overvalt het me ineens,
waar gaat dit naar toe...

Wat mag ik me gelukkig prijzen
met mijn gezin
met een dak boven ons hoofd
met een inkomen
met genoeg geld om eten en kleding te kunnen kopen
en om de rekeningen te kunnen betalen.

Om in een land te leven zonder oorlog..

Meer dan anders
grijpt het me dit jaar aan
hoe moeilijk veel mensen het hebben..
Laten we wat meer begrip
hebben voor elkaar.
Laten we vooral lief zijn voor elkaar!

En


Dit is een ander bericht geworden
dan ik voor ogen had.
Blijkbaar moet dit eruit
en wil ik dat graag delen met jullie.

Heb een fijn weekend!


1 opmerking:

Leuk!! Een reactie!! Gauw typen, dan kan ik gaan lezen...